TJÄNSTER PÅ NÄTET – PRIVATPERSONER

1. Gruppavtal med Telia – Kallas för Triple Play. Du får bredband, Tv-utbud och telefoni för 375  kr/månad inklusive nätavgiften till föreningen. Se mer information om Triple Play nedan.
  2. Använda Z-market där du själv väljer vilka tjänster du vill ha. Du betalar dina kostnader direkt till de olika operatörerna. Till föreningen betalar du 125 kr/månaden i en ”nätavgift”. Se Z-market

Ett undertecknade avtal ska lämnas in till Skålleruds fiber.

TJÄNSTER PÅ NÄTET – FÖRETAG

Föreningen kan inte erbjuda Triple Play till företagare. För företager är det Z-market och det utbud som finns under fliken ”Företag” som gäller.

INFORMATION OM TRIPLE PLAY

Väljer du Triple Play så väljer du ett bindande femårsavtal. Priset kommer att vara detsamma under hela avtalsperioden. Du betalar kostnaderna för Triple Play till föreningen och utrustningen som följer med tillhör föreningen. Övriga tjänster som du kan välja via Telia eller Z-market betalar du till respektive operatör.

Du får:

• Bredband 250/250 samt en router. Mer info
  • TV-lagom – i dag 40 kanaler, licens för fem TV-mottagare. Mer info
  • Telefonabonnemang. Samtalskostnaden betalas till Telia. Du kan välja olika alternativ. Telfon ingår inte, kabel för att koppla upp telefonen ingår. Mer info

Mer infor om TRIPLE PLAY